loading...
ارائه ی خدمات مجازی
اسماعیل بازدید : 26 شنبه 20 آذر 1400 نظرات (0)
آیا می دانید ماه گذشته من با صرف 30 دقیقه در روز 25000 روپیه از تلگرام درآمد داشتم؟ ممکن است فکر کنید این عدد بسیار کمتری است. بله درست است. اما اگر بیشتر از من کار می کنید، می توانید از طریق کانال تلگرام درآمد بیشتری از خانه خود داشته باشید. روش های مختلفی برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد. امروز در مورد چند مورد از مواردی که در ماه گذشته اجرا کردم بحث خواهم کرد.
 
من از سال 2018 از تلگرام استفاده می کنم اما در آن زمان انگیزه ام کسب درآمد از تلگرام نبود. در آن زمان من برای مطالب تحصیلی دانشگاه، معاملات ارزان محصول، آخرین پیشنهادات و غیره به کانال های مختلف تلگرام پیوستم. اما از ژانویه 2020 از تلگرام برای کسب درآمد از کانال خودم استفاده می کنم. اگر شما هم می خواهید از تلگرام درآمد کسب کنید، تنها به یک کانال تلگرام و مهارت های کمی نیاز دارید. هیچ میانبری برای رشد در یک روز یا یک هفته وجود ندارد، اما اگر چند قانون اساسی را که من در کانال تلگرام Fantasy Deals پیاده کرده بودم رعایت کنید، احتمالاً در مدت زمان بسیار کوتاهی به موفقیت دست خواهید یافت.
 
همچنین بخوانید: بازاریابی وابسته به زبان هندی
 
چگونه از کانال تلگرام کسب درآمد کنیم
محتویات صفحه
چگونه از کانال تلگرام کسب درآمد کنیم
1. بازاریابی وابسته به آمازون
2. کسب درآمد از طریق حمایت مالی
3. کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته
4. Cross Promotion در تلگرام
5. تبلیغ مقاله Blogpost
6. ارجاع اپلیکیشن و کسب درآمد در کانال تلگرام
نتیجه
شما می توانید به عنوان کاربر یا مالک کانال به تلگرام بپیوندید. برای شروع کسب درآمد از تلگرام به کانال تلگرام نیاز دارید. هرکسی می تواند پس از ثبت نام در تلگرام با استفاده از چند مرحله ساده یک کانال تلگرام ایجاد کند. دو نوع کانال در تلگرام وجود دارد - خصوصی و عمومی. اگر یک کانال عمومی ایجاد کنید، در یک جستجوی جهانی در دسترس خواهد بود. برای محبوبیت کانال خود و کسب درآمد مناسب باید یک کانال عمومی ایجاد کنید.
 
من همچنین یک زبان آموز و مبتدی در این زمینه آنلاین هستم. راه های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی از تلگرام وجود دارد. من فقط از 5 مورد از آنها استفاده کرده ام که در اینجا با آنها آشنا خواهید شد.
 
نحوه کسب درآمد از کانال تلگرام
1. بازاریابی وابسته به آمازون
بسیاری از افرادی که از تلگرام به عنوان کاربر یا مشترک کانال‌های دیگر استفاده می‌کنند، نمی‌دانند مالک این کانال ماهانه چقدر از بازاریابی وابسته به آمازون درآمد دارد. ایجاد یک لینک منحصر به فرد و چسباندن در تلگرام تنها چند ثانیه زمان می برد. گفتن درآمد سایر کاربران ناعادلانه خواهد بود. بنابراین من فقط در مورد درآمد ماه آخرم از تلگرام صحبت خواهم کرد.
 
همانطور که همه می دانید من در چند ماه گذشته در این وب سایت "بررسی لپ تاپ" را انجام داده ام. بنابراین برای شروع بازاریابی وابسته به آمازون در تلگرام، نمی‌خواستم ریسک کنم. بنابراین دو ماه پیش من یک حساب کاربری جدید در آمازون Affiliate ایجاد کرده بودم.
 
در آن زمان در ذهنم سردرگمی وجود داشت که احتمالاً آمازون حساب من را به دلیل به اشتراک گذاری لینک مستقیم در تلگرام معلق می کند. اما خوشبختانه اکانت من تایید شد. اکنون روزانه 30 تا 40 لینک آمازون را در تلگرام به اشتراک می گذارم و به راحتی روزانه 200 به طور متوسط ​​درآمد کسب می کنم.
 
بنابراین می‌خواهم به شما پیشنهاد کنم اگر می‌خواهید سفر خود را در تلگرام شروع کنید، به Affiliate آمازون درخواست دهید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما فقط باید 3 فروش را در عرض 6 ماه تکمیل کنید تا واجد شرایط شوید. اگر تعداد کمی مشترک داشته باشید، انجام 3 فروش در عرض 6 ماه بسیار آسان است. پس از تکمیل آن، تیم وابسته آمازون حساب شما را تأیید می کند و بررسی می کند که آیا شما قابل اجرا هستید یا خیر. برای دانستن بیشتر در مورد آن لطفا ویدیو را تماشا کنید.
 
چند کار وجود دارد که باید برای حفظ امنیت حساب خود انجام دهید.
 
چگونه حساب را ایمن نگه داریم
لینک را مستقیماً در واتس اپ، مسنجر یا پیام مستقیم به اشتراک نگذارید.
از طریق لینک خودتان محصولی نخرید.
اگر یوتیوبر یا بلاگر هستید، محتوایی که خط‌مشی آمازون را نقض می‌کند تولید نکنید.
فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید در اینجا بررسی کنید.
 
2. کسب درآمد از طریق حمایت مالی
اگر تعداد مشترکین مناسبی دارید، به راحتی می توانید از طریق حمایت مالی، 10000 روپیه یا حتی بیشتر به دست آورید. اگر مشترک کانال تلگرام من هستید، ممکن است دیده باشید که من فقط 20 تا 30 مطلب در روز در تلگرام ارسال می کنم. در مقایسه با سایر کانال های محبوب تلگرام، عدد بسیار کمتری است. همچنین من فقط 2.3 هزار مشترک در کانال تلگرام دارم. اما می دانید که درآمد ماه گذشته من از حمایت مالی 8000 روپیه بوده است.
 
 
در واقع من فقط اپلیکیشن های فانتزی و تیم های فانتزی را در تلگرام تبلیغ می کنم. اگر چند هزار مشترک دارید، لازم نیست کار زیادی انجام دهید. تیم‌های برنامه‌ای که به جایگاه شما مرتبط هستند از طریق ایمیل، اینستاگرام یا هر جزئیات تماسی که ارائه کرده‌اید با شما تماس خواهند گرفت.
 
امروزه اپلیکیشن های فانتزی به صورت خودکار با من تماس می گیرند تا اپلیکیشن خود را در کانال تلگرام خود تبلیغ کنم. آنها برای این کار به من پول می دهند. برخی از برنامه ها به صورت ماهانه پرداخت می کنند در حالی که برخی از برنامه ها به ازای هر بار دانلود پرداخت می کنند. قسمت جالب اینجاست که از آنها پرسیدم اگر در یوتیوب مقاله بنویسم یا ویدیو بسازم چقدر به من می دهند. اما آنها این را نمی خواهند. چون فقط از طریق تلگرام می خواهند تبلیغ کنند. این یک دلیل واضح دارد، اگر من در مورد تجزیه و تحلیل کانال خود صحبت کنم، پس کانالم nel 2.3 هزار مشترک دارد. و به طور متوسط حدود 800-900 نفر پست ها را مشاهده می کنند. اما در یوتیوب که 2.5 هزار مشترک دارد، فقط 101 تا 5 نفر ویدیوهای اعلان را تماشا می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از دارندگان برنامه می خواهند برنامه های خود را از طریق تلگرام تبلیغ کنند تا نتایج یا دانلودهای فوری دریافت کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 4,843
  • بازدید کلی : 18,832